مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 خرداد 1401 ساعت 23:082022-06-01سياسي

میزگرد فارس| «سلام فرمانده»، موشک بالستیکی است که با ملودی خوب به قلب دشمن خورد


نشست تحلیل هنری و اجتماعی سرودهای «سلام فرمانده» و «مداد رنگی» برگزار شد و در آن مطرح شد؛ «سلام فرمانده» یک موشک بالستیک خوشه ای نقطه زن بود که مستقیم از قلب مردم و نوجوانان ایرانی به جایی که باید خورد.

- سرود سلام فرمانده اجرا شده در مسجد مقدس جمکران پیش تر از آن، دو سرود دیگر به نام دریای آرامش و مداد رنگی با نوای رضا هلالی هم برای کودکان و نوجوانان منتشر شده بود.

به واسطه این پرداخت قشر مذهبی در قالب سرود به کودکان و نوجوان، بر آن شدیم تا در میزگردی با حضور حجت الاسلام سیدمحمدحسین میرلوحی، کارشناس مذهبی و امور اجتماعی و محمود حبیبی کسبی شاعر آیینی تحلیل هنری، ادبی، اجتماعی از ژانر سرودهای مذهبی با مصادیق سلام فرمانده و مداد رنگی داشته باشیم.

جای ابوذر روحی و عبدالرضا هلالی و دیگر دست اندرکاران سروده های مذهبی و فراگیر این روزها در میزگرد فارس، خالی بود و هرچند آن ها به این میزگرد دعوت شده بودند، اما به دلیل اجراهای مکرر در سراسر کشور، امکان حضور در این میزگرد برای آنان فراهم نشد.

آنچه از دو شرکت کننده در میزگرد سلام فرمانده شنیدیم، می خوانید: خمینی ای امام و الله الله از موفق ترین سرودهای ایران است ژانر سرود و خاصه سرودهای مذهبی و انقلابی در کشور ما دارای چه سابقه ای است؟ حبیبی کسبی: سرود نوع مردمی تر و ساده تر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزگرد فارس| «سلام فرمانده»، موشک بالستیکی است که با ملودی خوب به قلب دشمن خورد

میزگرد فارس| «سلام فرمانده»، موشک بالستیکی است که با ملودی خوب به قلب دشمن خورد